مرحله 1: کسب و کار را در Better Business Bureau بررسی کنید

قبل از شروع بررسی یک کسب و کار، مهم است که بررسی کنید که آیا آنها در Better Business Bureau (BBB) ​​شهرت خوبی دارند یا خیر. BBB یک سازمان غیرانتفاعی است که هدف آن ترویج شیوه های تجاری اخلاقی و محافظت از مصرف کنندگان در برابر فعالیت های تقلبی است. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی بررسی یک تجارت در BBB وجود دارد:

خلاقیت و نوآوری

  1. رفتن به وب‌سایت BBB: از وب‌سایت رسمی BBB در منطقه خود دیدن کنید تا کسب‌وکار مورد علاقه خود را جستجو کنید. می‌توانید وب‌سایت را با جستجوی «BBB» و سپس نام شهر یا ایالت خود بیابید. .
  2. جستجوی کسب و کار: نام کسب و کار را در نوار جستجو در وب سایت BBB وارد کنید. همچنین می‌توانید بر اساس دسته یا مکان جستجو کنید.
  3. نمایه کسب و کار را بررسی کنید: هنگامی که کسب و کار را پیدا کردید، نمایه او را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها رتبه بندی دارند و آیا شکایتی علیه آنها ثبت شده است یا خیر.
  4. به دنبال تاییدیه BBB باشید: بررسی کنید که آیا کسب و کار توسط BBB معتبر است یا خیر. کسب‌وکارهای معتبر استانداردهای BBB برای اعتماد، صداقت و انصاف را رعایت کرده‌اند.
  5. سابقه شکایت را بررسی کنید: به دنبال شکایات ثبت شده علیه کسب و کار و نحوه حل آنها باشید.
  6. بررسی هرگونه اقدام دولتی: بررسی کنید آیا کسب و کار در هرگونه اقدام قانونی یا نظارتی دخیل بوده است یا خیر.
  7. مشکلات تبلیغاتی را بررسی کنید: بررسی کنید آیا کسب‌وکار درگیر هرگونه شیوه تبلیغاتی نادرست یا گمراه‌کننده بوده است.
  8. پاسخ کسب‌وکار به شکایات مشتریان را بررسی کنید: بررسی کنید که چگونه کسب‌وکار به شکایات مشتریان پاسخ می‌دهد و آیا آنها آنها را به روشی رضایت‌بخش حل می‌کنند.

38 نکته برای بررسی یک کسب و کار در Better Business Bureau

در اینجا 38 نکته برای بررسی یک تجارت در BBB آورده شده است:

    1. رتبه‌بندی کسب‌وکار و سابقه مرور را بررسی کنید.
    2. به دنبال شکایاتی باشید که علیه این کسب و کار ثبت شده است.
    3. بررسی کنید آیا کسب و کار توسط BBB معتبر است یا خیر.
    4. پاسخ کسب و کار به شکایات مشتریان را بررسی کنید.
    5. به دنبال هرگونه اقدام دولت علیه کسب و کار باشید.
    6. مشکلات تبلیغاتی را بررسی کنید.
    7. سابقه کسب و کار در حل و فصل شکایات مشتریان را بررسی کنید.
    8. بررسی کنید که آیا کسب و کار شکایات حل نشده ای دارد.
    9. بررسی کنید که آیا کسب و کار در جامعه شهرت خوبی دارد.
    10. بررسی کنید آیا کسب‌وکار دارای جایزه یا تقدیر از سازمان‌های معتبر است.
    11. وب سایت کسب و کار و حضور رسانه های اجتماعی را بررسی کنید.

شبکه های اجتماعی

  1. بررسی کنید آیا کسب و کار دارای آدرس فیزیکی و شماره تلفن است.
  2. بررسی کنید که آیا کسب و کار دارای خط مشی بازپرداخت و بازپرداخت واضح و قابل درک است.
  3. بررسی کنید آیا کسب و کار دارای وب سایت ایمن و رمزگذاری داده است.
  4. بررسی کنید که آیا کسب و کار شهرت خدمات مشتری خوبی دارد یا خیر.
  5. بررسی کنید آیا کسب‌وکار دارای خط‌مشی رازداری واضح و قابل درک است.
  6. بررسی کنید آیا کسب و کار دارای صفحه شرایط و ضوابط واضح و قابل درک است.
  7. بررسی کنید که آیا کسب‌وکار از اعتبار خوبی نزد سایر آژانس‌های حمایت از مصرف‌کننده برخوردار است.
  8. بررسی کنید که آیا کسب و کار در مقامات محلی شهرت خوبی دارد یا خیر.
  9. بررسی کنید که آیا کسب و کار در انجمن های تجاری محلی شهرت خوبی دارد یا خیر.
  10. بررسی کنید که آیا کسب و کار در بین مصرف کنندگان محلی شهرت خوبی دارد یا خیر.
  11. بررسی کنید که آیا کسب‌وکار در رسانه‌های محلی شهرت خوبی دارد.
  12. بررسی کنید که آیا کسب و کار در بین وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران محلی شهرت خوبی دارد یا خیر.
  13. بررسی کنید که آیا کسب و کار در انجمن های صنعتی محلی شهرت خوبی دارد یا خیر.
  14. بررسی کنید که آیا کسب‌وکار در سازمان‌های دولتی محلی شهرت خوبی دارد.
  15. بررسی کنید که آیا کسب‌وکار در اتاق‌های بازرگانی محلی شهرت خوبی دارد یا خیر.
  16. بررسی کنید که آیا کسب و کار در بین خیریه‌های محلی و سازمان‌های اجتماعی شهرت خوبی دارد.
  17. بررسی کنید که آیا کسب و کار در مدارس و مؤسسات آموزشی محلی شهرت خوبی دارد یا خیر.
  18. بررسی کنید که آیا کسب و کار از شهرت خوبی نزد سازمان‌های بهداشتی و پزشکی محلی برخوردار است.
  19. بررسی کنید که آیا کسب‌وکار در سازمان‌های قانونی محلی شهرت خوبی دارد.
  20. بررسی کنید که آیا کسب و کار از اعتبار خوبی نزد مؤسسات مالی محلی برخوردار است.
  21. بررسی کنید که آیا کسب‌وکار نزد آژانس‌های املاک و کارگزاران محلی شهرت خوبی دارد.
  22. بررسی کنید که آیا کسب و کار در آژانس های کاریابی محلی شهرت خوبی دارد.
  23. بررسی کنید که آیا کسب و کار در انجمن های تجاری محلی شهرت خوبی دارد.
  24. بررسی کنید که آیا کسب‌وکار در سازمان‌های حرفه‌ای محلی شهرت خوبی دارد.
  25. بررسی کنید که آیا کسب و کار استنزد سازمان های مذهبی محلی شهرت خوبی دارد.
  26. بررسی کنید که آیا کسب‌وکار در مراکز محلی و سازمان‌های تفریحی شهرت خوبی دارد.
  27. بررسی کنید که آیا کسب‌وکار در کتابخانه‌ها و موزه‌های محلی شهرت خوبی دارد.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...